díjgarancia bestposta

Futárszolgálat (csomagküldés) 100% pénzvisszafizetési garanciával


Amennyiben a megrendelés végén a futár szolgáltatás díját rendezte, de a szállítás a mi vagy partnerünk hibájából meghiúsult, akkor a megrendelő jogosult a megfizetett díj 100%-ának visszaigénylésére. Ebben az esetben minden, a pénz visszajuttatására rakódó költséget a Post Solutions Kft. átvállal és Ön a teljes összeget visszakérheti. Fontos, hogy a szállítás elmaradása esetén minden esetben jelezze felénk ilyen természetű igényét, hogy megvizsgálhassuk a jogosultságot. Ezen megkeresésekre 3 munkanapon belül érdemben válaszolunk és a megállapított jogos kérésnek azonnal eleget teszünk.
IGEN, élni akarok a 100% díjgaranciával

100% díjgarancia kérése

Amennyiben a fenti feltételeknek megfelel a kérése, akkor töltse ki a lenti űrlapot és küldje el nekünk.


Csökkentett pénzvisszafizetési garanciát vállalunk


Mivel senkinek nem kívánunk kárt okozni, megadjuk a lehetőséget, hogy meggondolja magát egy szállítással kapcsolatban. Az ÁSZF-ben megfogalmazottak szerint, amennyiben a megrendelő még a csomag felvétele előtt eláll a szállítástól-a futárral szóban közli ezen szándékát és nem adja át a csomagot-, akkor is csökkentheti az őt terhelő költségeket. Csökkentett futár díjat fizetünk vissza ebben az esetben, ami a felesleges futárkiállás miatt, egy, az ÁSZF-ben meghatározott összeg levonása után válik lehetővé. A levont összegről számlát küldünk a megbízónak.
IGEN, élni kívánok a csökkentett díj visszafizetés lehetőségével

Csökkentett díjgarancia kérése

Amennyiben a fenti feltételeknek megfelel a kérése, akkor töltse ki a lenti űrlapot és küldje el nekünk.

A levonásra kerülő összeg GLS esetén 490 Ft, 24H Parcel esetén 1270 Ft, palettás szállítás esetén 5000 Ft